Samotná příprava svatebního obřadu, hostiny a zábavy je velmi náročnou záležitostí. Jak po stránce finanční, tak samozřejmě je to žrout i časový a psychický. Pokud se pustíte do zařizování celé svatby na vlastní pěst, musíte počítat s přípravou několik měsíců předem.
Pokud si chce ušetřit čas a hlavně stres okolo, využijte služeb svatebního koordinátora.
Postará se o všechny důležité záležitosti, a vy nebudete pod takovým psychickým nátlakem. Ceny nejsou vždy jen pro bohaté! Pokud nejste nároční, a plánujete menší obyčejnou svatbu, cena za služby svatební koordinátorky nebude nijak přemrštěná.
Co vše obstará za vás?
· Pomůže vám vybrat datum, poradí, jaké jsou potřeba doklady, najde nebližší matriku.
· Podle vašich představ vám udělá nabídku, kde se může konat svatební hostina a zábava.
· Zařídí fotografa a kameramana. Popřípadě pak i vyzvedne a předá vyhotovené fotografie.
· Sežene vás vyhovující kadeřnici a kosmetičku.
· Doporučí vám cukráře. Případně vyzvedne dort a koláčky.
· Sepíše vám seznam nutných záležitostí, které je třeba vyřídit.
· Vysvětlí vám průběh svatby.
· Udělá předběžnou kalkulaci všech příprav.
· Najde vám DJ podle druhu vaší svatby.
· Zajistí celý průběh zábavy. Nenechá žádné místo pro nudu.
· Pomůže vám vybrat vhodné svatební šaty. Ukáže vám jiné varianty a porovná ceny.
· Zařídí služby flóristky, nebo vyzvedne květiny sama.
· Postará se o výzdobu.
· Předloží vám návrhy jídelního menu a rautu.
· Obstará a nazdobí vozidla.
· Pomůže obstarat oblek pro ženicha, případně šaty pro drůžičky.
· Bude dohlížet na celý průběh svatby.
· Vymyslí dárky pro zvané hosty.
· Postará se o dětskou zábavu.
Samozřejmě toho dokáže zařídit mnohem více. Pokud si přejete netradiční svatbu (let balónem, svatba na pláži a podobně), dohodněte si předem všechny podmínky.